Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Masumi Sushi Mierlo. Meer weten? Ontdek meer
Bianca
25 jun 2026 om 23:59
goede service en lekkere sushi.
S
22 jun 2026 om 19:52
Erg kleffe sushi. Niet lekker helaas. Bezorging wel snel en alles nog op temperatuur.
Mo
15 jun 2026 om 21:07
sushi niet zo lekker, sashimi zalm wel, had er meer van verwacht
Gabriela
14 jun 2026 om 18:55
Overheerlijke sushi en super snel klaar. Vriendelijk personeel bij afhalem. Edame boontjes waren lekker warm. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Tot de volgende bestelling!
C
9 jun 2026 om 20:00
Op tijd, aardige bezorgster, warm, sushi een 10!
Sofie
23 mei 2026 om 21:29
Heerlijk
Robin
20 mei 2026 om 19:23
Lekker, goed verpakt en snel geleverd
Ellen
10 mei 2026 om 20:04
Helemaal top, Heerlijk! Bezorging top. Tot de volgende keer!
Ramona
9 mei 2026 om 19:53
Heerlijke sushi. Afgelopen weken vaker besteld voordat ik deze beoordeling zou plaatsen. Het is iedere keer vers bereid en smaakt er goed! Bezorgers erg vriendelijk. Het komt altijd binnen de aangegeven tijd. Ik bestel hier zeker in de toekomst vaker!